Pertandingan Memasak 2014

Assalamualaikum dan Hai :)

Hari ini,saya nak share kat korang beberapa gambar saya masuk pertandingan memasak peringkat negeri SELANGOR..Haaaa..korang jangan ingat yang jejaka2 sekarang ni tak tau memasak and pandai merempit je..Bukan calang2 orang yang boleh masuk perandingan ni tau..huhuhu..Sebelum tu,nk share sikit pasal pertandingan memasak nih..
Sebenarnya..sekolah saya hantar 3 orang pelajar iaitu 2 peremouan dan 1 lelaki (huhuhu..akulah yang lelaki tu..)

Mule2 memang rase seronok,teruja dan gerun..huhuhu..tapi,lepas kitorang dah practice menasak sebanyak 9KALI,kitorang dah rase bersemangat dan yakin terhadap diri sendiri untuk memenangi pertandingan itu..

Pertandingan berlansung selama 1 hari je..tapi,kitorang kena berada di sana lebih kurang selama 2-3 hari tau..mesti penat kan?

Lepastu..pertandingan bermula pada hari kedua kitorang kat sane (8/9/10 pagi) dan berakhir selepas dua jam..Perasaan:malu..Kenapa malu? Ye lah,sebabnye..aq sorang je lelaki at situ..wargh!!! x de geng..huhuhu..

Kemudian,kitorang ade pertandingan mereka cipta sandwich kreatif..

Selepas semua selesai dan makanan dah diadili oleh juri,sekarang mase untuk menunggu keputusan oleh pengacara..Bedebo hati den ^_^


Para peserta dan guru pengiring :)
Dari kiri : Cikgu Iza Rahayu,Fatin Nurul Adilah,Fatin Nabila,Zairy Asnizam)


Yeay!!
Pertandingan memasak :Tempat ke-2
Pertandingan Sandwich kreatif : Johan

Wah wah wah..macam x percaye je kan?hadiah yang kitorang apat adalah seperti yang tertera di dalam gambar..Then..kitorang balik dengan penuh rasa gembira bercampur penat..huhuhu.. :)

Okeyh..itu je lah kot yang saya dapat kongsikankat korang semua hari ini..Harap jangan harap..hahaha :) (tangan dah penat)..bye..


Comments

Popular posts from this blog

Jom Blogwalking Kaw-Kaw Bersama Cik Iman!

USRAH BUDI 4 REFLECTION

Giveaway September by Karya Mahirah